Prohledat tento blog

3. srpna 2012

nezvladam psat sem i na Facebook

ahojky všem priznivcum. nakonec mam sebou jen mobil.kvuli zatezi jsem odhodil minibook i tezky fotoaparat s dalsim objektivem.pratele proto nejsem schopen psat sem nove zpravy z cesty. vsechny aktualni info najdete na Facebooku. Na adrese Kolm Čr na handbike s Koly pro Afriku.omlouvam se za tohle.myslel nsem,ze realita bude jina...ale musel jsem se zbavit vseho nepotrebneho.naklad mel kolem 55kg.a ja se nakonec dostal na 35 kg.i s timto nakladem je to MAZEC!!! VELKE KOPCE MUSIM OBJKZDET. jsem v mestecku Krupka. mam za sebou zatim 660km.pocasi mi preje ale jsou az moc velke parna. pres mobil se mi blog velice spatne ovlada. proto prosim navstivte Facebook.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Další zajímavý článeček o Radkovi a přímo z cesty....

http://www.trutnovinky.cz/index.php?gid=33434