Prohledat tento blog

26. července 2012

Pokračuji pozměněnou trasou, ale jedu dál.

Ahojky všem.
jsem za Šumperkrem. V tehle dobe jsem mel byt uplne jinde a jinou trasou tam dojet. Jelikož jsem zjistil, že s tímto nákladem jesem schopen dodržovat casovy rozvrh. Pokusím se jet cestou nejmenšího odporu, což pro mne znamená jet po hodně "živých" silniciích,
Další problém nastal, v době kdy jsem mel sjizdet z Ovčárny, nefunguje mi jedna brzda. Naštěstí tou druhou cely kolos ubrzdím, když trochu koukám před sebe.

A další problém nedal na sebe dlouho čekat. Zjistil jsem, že použité pláště mě zachránily od defektů po opavských cyklostezkách. Ale jinak jsou Schwalbe Marathon Plus velmi měkké pro rychlý přesun po asfaltě s nákladem 150kg. A já určitě teď už se této váze vzdaluji. Ale i ppřesto to nemění nic na tom, že mne to velmi zpomaluje, ničí moji energieí, vysává sílu z rukou. A z kopce  to nerozjedu více než 56km /hod.

Jsou to vćenné zkušenosti. Ale asi se jim dalo předejít, pokud bych se zeptal dodávající firmy Delfi ještě při objednávce. No budou dobré na trénink.
Pokud tedy budou v Delfi mít pláště na skladě, tak bych je mohl mít  v pondělí, v Liberci, v ruce. A třeba už konečně přestanu remcat a začnu pořádně makat, viďte.



6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

...jseš skvělý..přestože remcáš,tak pořád makáš...a to je základ proto, aby jsi to zvládl...věřím v Tebe

Daniel J. řekl(a)...

Zdravím,
Jsem rád že jsem narazil na tuto stránku, a držím palce. Je někde k nahlédnutí "harmonogram" ?
Pokud by jsi se neurazil zopár km bych pokud bych se vešel do plánu odjel s tebou. Doprovodil jsem i Pepu Zimovčáka. Obdivuji lidi co DOKÁŽÍ žít i přes nepřízeň osudu.
Jeď ve zdraví dál - Daniel

Anonymní řekl(a)...

Zdar Radku,
Koukám že už si brzo pocítil to co jsem pocítil i já na závodech 1000 miles, že je velký rozdíl jet s kolem ověšeným báglama než jet jen nějakou trasu na kole bez zátěže..

Ale drž se a bojuj počásí máš zatím dobré??

Hlavně zásobuj web fotkama a informacema jak to jen půjde ať můžem číst.. :-)))

Handbiku zdar!! MATES

Anonymní řekl(a)...

Vše k nahlédnutí ohledně trasy je na : http://www.zlateceskerucicky.info/

....

Anonymní řekl(a)...

Ahoooooj, Radku! myslím na tebe a moc ti fandím. škoda, že sem nepíšeš častěji. Tady byly teď pěkné lijáky a bouřky, tak jsem si říkala, jak jsi na tom...? Však tebe trocha vody a neodradí, že? drž se chlape :-)
Kája

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Radku, obdivuju a držím palce. Ať kopce se v údivu z tvého odhodlání narovnávají a mraky rozestupují z tvé trasy!
Petr D., magazín pro vozíčkáře VOZKA