Prohledat tento blog

24. července 2012

Vydrzte prosím ještě, příspěvky budou brzy

Slíbil jsem ze svého objezdu, fotky, postřehy....zatím opravdu na to nebyla zejména síla. přece jen ´jsem si to představoval mírně řečeno, pohodověji. Ale do tmy sedím na kole apřitom ujedu velmi málo kilometrů. Může za to má váha nákladu.
Taky byl problém, že se mi vybil notas pri dobíéjeni mobilu, který je přednější. A neměl jsem možnost sehnat přípojku elektřiny pro jeho nabití. Dnes nabíjím v pokoji pensionu Sabinka na Ovčárně. Tak stáhnu i fotky a brzo tu něco pověsím pro Vás  = hladovce po informacích :-)))
Mějte užitečnou noc na pohodičkový sluníčkový den....

Radomír, Radek, Habr, Zkurvený choďák :-))

Zde fotečky ze těsně po startu. Mobilní připojení internetu mi nedává šanci tu dávát více foteček. Ale pokusím se, samozřejmě, co nejvíce fotek přidávat. Ale musím najít někde wifiny... Mějte se a děkuji velmi za podporu !!!!



1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

...hlavně, že to JEDÉÉÉÉÉ...