Prohledat tento blog

22. srpna 2012

DOKONÁNO JEST !!!!

Objezd Kolem ČR na handbike jsem úspěšně dorazil až do cíle...poslední den byl šílený svou teplotou, zvláště, když jsem musel ještě vystoupat na Lysou horu v Beskydech.... Ale stálo to za to.... Po cestě zpět jsem opět žhavil přední ráfek a tak musel být použit automobil, (po defektu a poslední duši) kterým jsem sjel z půlky kopce na Papežov a pak zase pokračoval svými "zlatými ručičkami".... :-))

Natočil jsem celkem 1751km a online záznam objezdu zjistíte graficky zde na webu Kola pro Afriku .

JE TO DOMAAAAAAAAAAA !!!!!! :-)))  


Už jsem blízko, takhle vypadám po 40 km z Pusteven do Raškovic. Zbavuji se nákladu a vyrážíme s Otou a mými neteří a přáteli Ivanou,Honzou a Davidem (cílovým fotografem a kameramanem) na ten poslední kopec Lysou horu v Beskydech.


Ota Grobař mě na startu vyprovázel a jakmile slyšel v Radiožurnálu, že jsem u Rižnova, opět dojel z Horní Datyně na Pustevny a doprovodil mne až do cíle :-)) super chlapík... Rád bych vymyslel náš společný projekt.... :-))

 Na Lysou (a ještě na Ještěd) jsem vyjel na lehko, neboď bych to na těžko prostě nezvládl... a i tak jsem z Lyse zase zažhavil ráfek a zničil další duši...




Zlatíčko dcerunka Romík, která se mi celou dobu starala vzorně o moji chlupatou společnici Tessi :-)) a šílela z jejího neskutečného pouštění chlupů... Synátor Tomáš, který mě doprovázel na Praděd si užívá strachu na dolomitských ferratech :-))



 A ti za to můžou !!! všichno "vlivní" z Kola pro Afriku :-))


 Kamarád "nejen" z dob horolezení Josef Hruška mě přišel přivítat.... samozřejmě, že přišlo daleko více kamarádů a přátel. A VŠEM VÁM TÍMTO DĚĚĚĚĚKKKKKUUUUUJJJJIIIIII !!!! :-))

 KONEČNĚ RÁNO UŽ NEBUDU MUSET TOČIT .....všeobecná pohoda z dojezdu i z přivítání .-))




3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Radku, blahopřejeme k úspěšnému dokončení této pouti a zároveň se omlouváme, že jsme tě nepřivítali v cíli - opět (stejně jako u startu) jsme to nějak nezvládli :-(
Snad nám to odpustíš ;-)
T+A+R

Radomír Krupa řekl(a)...

DĚKUJI !!!! DĚKUJI !!! :-))

Anonymní řekl(a)...

Krásné fotky máš z dojezdu ... a vidím a čtu, že to bylo dramatické a není divu, to vedro bylo šílené!!! Smekám před tebou ... Míla