Prohledat tento blog

12. dubna 2013

Sezónu a projekty v roce 2013 jsem nucen velmi osekat ne-li zcela vypustit

Bohužel v těchto dnech jsem měl pracovat, vydělávat penízky a makat pro dlouhé volno v letních měsících. Abych mohl uskutečnit s kamarády přejezd Evropy. Moje hlava chtěla něco zcela jiného, se zdravotními problémy se budu potýkat zcela určitě až do konce letošního roku. No snad bude přístí Zima pro mne příznivější. Jak do financí, tak i osobní pohody...

A proto se v těchto dnech snažím získat práci, zaměstnání, kšeft, džob. A chechtáky, dinero z ní posléze.
V ohrožení je i můj nápad vyzvat ostatní handbikery o posunutí hranice ve 24hodinovém závodě dvojic...Zatím nevím, za co bych na Vysočinu jel. Kasa zeje prázdnotou....

Budu se snažit alespoň kluky, vytáhnout na víkendové výlety, které nás nic nebudou stát, protože z FM a do FM se po vlastní ose vrátíme. Kluci budou mít alespoń trénink na Evropu....

Tak jdu teda odevzdat, to nejlepší ze mne do klávesnice.  Při sepsání Motivačního dopisu :-)


Ale jak mě pokáral kamarád Pavel Děcký, frenštátský exhandbiker, "Dostat podpásovku můžeme. Ale přece nás, Beskydské Drsoně, jen tak něco nebo někdo nesemele !!"

Žádné komentáře: