Prohledat tento blog

20. července 2012

Základ pro profi filmeček už mám-kamerku GoPro

Kamarád, se kterým jsem byl 7 let navázán na jedno lano, a který mě v životě již tolikrát pomohl, podpořil, že budu ještě potřebovat jeden život, abych se mu za vše odvděčil. To je  Mirek Heczko, a ten mi půjčil kamerku GoPro.

S ní a ještě s osobním nahráváním Amálky - kočeny, která chce o mne natočit dokument, který by mohla použít pro přijímačky na FAMU, snad vznikne zajímavý snímek, který pak uvedeme na fesťáku Cyklocestování :-)) .

Tady jsem teda poprvé doma zkusil, co to umí....



je to správně stupidní, že? chichichichi

Tak alespoň vidím první poznatek o kamerce...chce to hodně světla :-)




 Dnes opět překonáváte návštěvnický rekord tohoto webu: 183 osůbek :-)




1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Eva Janků...jediný opravdový lidi, co znám, jsou blázni, blázni do života, ukecaní blázni, cvoci k spasení, ti, kteří chtějí mít všechno- a hned!, kteří nikdy nezívají a neříkají věci-co-se-sluší, ale hoří, hoří, hoří, jako ta báječná rachejtle, co se rozprskne a vystřelí tisíce pavoučích noh proti hvězdám, jen namodralá světluška zůstane uprostřed a všichni vzdychnou Jůůů!".... ZLOM VAZ!